perjantai 5. lokakuuta 2018

MLPFiMFinnish on lopettanut toimintansa

Hei! Tiedän ettei minusta ole kuulunut pitkään aikaan, viimeksi kirjoitin 2017 marraskuussa.

Kuten otsikosta lukee, en enään jatka näiden sivujen ylläpitoa; MyLittlePony; FiM ei ole enään kovinkaan iso elämää, 7-kaudesta en ole katsonut aivan kaikkia jaksoja ja 8-kaudesta vain muutaman. Pyörin nykyään muissa fandomeissa, mutta joskus tulee piirreltyä MLP-tyyppisiä piirrustuksia, tai käytyä mm Derpiboorussa tai FiMFictionissa.

Minulla on kiinnostusta My Little Pony; G5:seen; saa nähdä tuleeko comeback jos täyttää odotukset sitte vuoden tai pari päästä. (Sen perusteella mitä minä olen kuullut; 9-kausi on MLP FiM:n viimeinen. Tieto ei ole varma)

Kiitän kaikkia jotka seurasivat tätä blogiani sen aktiiviaikoina. Tämän blogin perustin 21.3.2015, yli 3 vuotta sitten!

Säilytän blogin tälläisenaan, ehkä tulen myöhemmin takaisin kattomaan mitä tuli puuhasteltua.

Mutta näyttökertoja on tällä hetkellä yli 200000! Kiitos kovasti!

Viimeisen kerran;
-Emi

2 kommenttia:

  1. Kiitos kaikesta sullekin!
    Tänne on niin ihana palata nostalgisoimaan <3 - Little Pony

    VastaaPoista
  2. Sun blogia on tullut lueskeltua aikaisemmin, ja muistaakseni nauroin paljonkin niille mokille mitä olit listannut.
    Olin siis pienenpänä kovakin addikti MLP:hen, joten tämä blogi sopi silloin mulle kuin valettu!
    Jos joskus palaat vielä tänne, niin jatka samaa rataa <3

    VastaaPoista