torstai 2. marraskuuta 2017

Tiedotus blogista

Olette varmaan huomanneetkin motivaationi tätä blogia kohden laskeneen. Se on laskenut; paljonkin.

Miksi se on laskenut?

Yksinkertaisesti; en ole enään niin paljon MLP:ssä kiinni että kykenisin pitämään blogia sarjasta. Osa teistä voi miettiä miten mielenkiinnon MLP:hen voi menettää, mutta minä olen nyt menettänyt ainakin osan siitä. Uusia jaksoja olen katsonut joskus jopa montakin viikkoa julkaisun jälkeen. En siis vihaa MLP:tä tai mtn. Haluan nyt vain pysyä sarjan katsojana.

Mitä blogille siis käy?

2 vaihtoehtoa:

1. Muokkaan sitä niin, että sieltä löytää vain jaksot, leffat, keskeisimmät hahmot. Saatan jättää muutaman muun, esim "Tekijöiden Mokat", koska olen nähnyt niin paljon aikaa niitten tekemiseen. Etusivulle ei tulisi postauksia. Päivitystiedot-sivugadget jäisi.

2. Yksinkertaisesti poistan blogin, tai lisään sen yksityiseksi, että näkyy vain minulla. Ei muuta lisättävää.

Tulen miettimään kumman vaihtoehdon otan käyttöön. Todennäkösesti se on 1. vaihtoehto, muttei sitä ikinä varmaksi tiedä.

Jos 1. vaihtoehto niin tuunaan blogia silloin kun on motiivia. En osaa sanoa koska muutos astuu voimaan.

Jos 2. vaihtoehto, niin ilmoitan poistamispäivän, ettei tulisi yllättäen. En haluaisi aneluita että minun tulisi säilyttää blogi. Mutta esim " Harmi että poistat" on okei.

Sitten kun päätöksen teen, toivon että osaatte arvostaa sitä. Minulla ei ole motia enään tämän blogin kanssa, joten minun näkökulmasta katsoen, olisi nuo edellämainitut vaihtoehdot hyvä ratkaisu.

Toivottavasti ymmärrätte! 7u7

-Emi

4 kommenttia:

  1. ÄLÄ LOPETA tämä on ainoa hyvä paikka koko googlessa ja tätä siva olen käyttänyt jo niin kauan kuin se on ollut olemassa aina kaikki bussi matkat menee tätä katsoessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Pahoittlen kirjoitus virheitä

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista